Tuesday, June 3, 2008

okie , here saya go. this survey.. err
XD i'll show you my bm skills alrite.

7 fakta tentang saya

- Nama saya Katherine Wong =)
- saya boleh laugh dari pukul 12 sehingga 7 pagi
- errr , saya hate bm banyak banyak. LOL
- saya tak tau apa to write.
- ohoh , saya suka BELI BARANG.
- saya tidak boleh stay di rumah selalu , perlu keluar jalan-jalan. jika tidak , i akan mati.
- sabrina kata , saya seorang kawan yang baik , uhhmm ... senang bored. [ LOL , wtf am i writing ]

7 perkara menakutkan saya

ok , banyak banyak jer.

.. saya perlu agree dengan twin saya , saya takut wayang hantu banyak.
.. saya takut Balloon !!!!!
.. uhmmm .. saya takut tiada lampu LOL
.. orang yang jalan tidak ada sound dan suddenly boo* saya
- saya takut tinggi xD
.. OH ya , saya amat takut cockroach , dan apa - apa insect la.
.. saya takut fail physics punya exam. tak tau apa-apa ok.

7 lagu buat masa sekarang

7 lagu saya sukaa ok ?

.. cinta macam ini ? =\ [ love like this - edens crush ]
.. errrrrrrrrr .. setiap nafas [ every breath - Gio ]
.. cara balik masuk cinta ???? [ way back into love - hugh grant ]
.. saya mau kamu [ i wanted you - ina ]
.. gambar dan kenangan ? [ photographs and memories - jason reeves ]
.. tiup saya pergi [ blow me away - breaking benjamin ]
.. tidak boleh help semasa dia =) [ helpless when she smiles - backstreetboys ]

7 perkara yang selalu saya sebut

uhmmmm ..

.. * har ? * saya banyak blur , aku tau.
.. * lol * ini satu habit saya
.. * saya mau pi shopping * i love =D
.. * hahahahah * ini satu yang saya akan mati jika tidak disebut
.. * celaka * woo , saya teraddict terhadap ini word
.. * wtf * tidak boleh control punyaaa saja saja keluar
.. * yohhhhhh *

7 perkara yang amat bernilai

.. saya punya nyawa
.. kawan kawan baik saya
.. kenangan yang ada dengan kawan-kawan saya
.. telefon saya , internet , camera , laptop -- jika semua ini pupus , saya pun pupus LOLLL
.. duit untuk saya belibeli barang yang saya mau
.. katil ( err ? bed. ) saya suka tidur
.. saya punya anting-anting punya collection xD

7 “pertama kali” dalam hidup saya

saya punya pertama kali ....

.. buat ini bodoh survey dalam bm
.. berhold tangan dengan orang yang saya suka .. 210605 (i think) LOL
.. dapat telefon , uhmm .. darjah 3
.. saya tak boleh ingat pertama kali saya lahh


7 orang bertuah (JAWAB TAG NI BALIK!)

tiada orang yang se-bored dengan saya , so tiada orang akan buat selain daripada twin aku yang tag saya. andrew chu LOL

jika u mau buat you buatt xD

;Katherine
11.33 pm

No comments: